Hello Monica,
Thank you for contacting AVG Community Support.
We are sorry to know this. We'll check and help you.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
Thank you and keep us updated.
Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Google Translate (https://translate.google.com).
NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.
Ciao Monica,
Grazie per aver contattato il supporto della community di AVG.
Siamo spiacenti di sapere questo. Verificheremo e ti aiuteremo.
Poiché non è consigliabile discutere informazioni personali o relative all'account qui, ti abbiamo inviato un'e-mail con ulteriori dettagli. Controlla la cartella della posta in arrivo/spam per trovare l'e-mail e usala per ricontattarci.
Grazie e tienici aggiornati.
Per favore, mi aiutare a capire come vedere tutti gli abbonamenti a mio nome, che non si vedono nel mio account. Dipende dal fatto che alcuni abbonamenti sono stati pagati con Paypal e altri con carta
di credito? Non vedo quelli pagati con Paypal. Il supporto mi dice che non vedo gli abbonamenti sottoscritti con altri indirizzi mail, ma io ho sottoscritto gli abbonamenti con lo stesso indirizzo!! che posso fare? Grazie a chi mi risponderà.
Hello Monica,
Thank you for contacting AVG Community Support.
We are sorry to know this. We'll check and help you.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
Thank you and keep us updated.
Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Google Translate (https://translate.google.com).
NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.
Ciao Monica,
Grazie per aver contattato il supporto della community di AVG.
Siamo spiacenti di sapere questo. Verificheremo e ti aiuteremo.
Poiché non è consigliabile discutere informazioni personali o relative all'account qui, ti abbiamo inviato un'e-mail con ulteriori dettagli. Controlla la cartella della posta in arrivo/spam per trovare l'e-mail e usala per ricontattarci.
Grazie e tienici aggiornati.