Cristiaan koevoet; " Email address removed" Ik had geen account bij AVG nu 18 Februari 2022 wel, Mijn software leverantier is al jaren NORTON. Abonnement stoppen is op MYNACCOUNT niet gelukt omdat de site niet de knoppen levert om verder te gaan, en ondersteuning is al weken niet meer actief.
Reden van mijn schriijven is dat AVG 89,99 int zonder overleg, ik geef nooit incasso toestemming .zonder verlenging contact., en dat is wat avg doet; 2020 / 2021 / 2022 a 89,99 voor software voor een laptop?? gr.Christiaan.
Hello Christiaan,
Support through this channel is currently available in English only.
We acknowledge your refund request.
We will certainly check and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address.
Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Note: The below message is translated using the google translator for your convenience.
Hallo Christiaan,
Ondersteuning via dit kanaal is momenteel alleen beschikbaar in het Engels.
We erkennen uw teruggaveverzoek.
We gaan je zeker nakijken en helpen.
Omdat het niet wordt aanbevolen om uw bestel-/abonnementsgegevens te bespreken via dit openbare bericht. Daarom hebben we u een e-mail gestuurd naar uw geregistreerde e-mailadres.
Controleer de e-mail en keer terug naar ons.
Bedankt voor uw begrip.
Opmerking: het onderstaande bericht is voor uw gemak vertaald met behulp van de Google-vertaler.
Hello Christiaan,
Support through this channel is currently available in English only.
We acknowledge your refund request.
We will certainly check and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address.
Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Note: The below message is translated using the google translator for your convenience.
Hallo Christiaan,
Ondersteuning via dit kanaal is momenteel alleen beschikbaar in het Engels.
We erkennen uw teruggaveverzoek.
We gaan je zeker nakijken en helpen.
Omdat het niet wordt aanbevolen om uw bestel-/abonnementsgegevens te bespreken via dit openbare bericht. Daarom hebben we u een e-mail gestuurd naar uw geregistreerde e-mailadres.
Controleer de e-mail en keer terug naar ons.
Bedankt voor uw begrip.
Opmerking: het onderstaande bericht is voor uw gemak vertaald met behulp van de Google-vertaler.