Hello Maurizio,
You've reached the AVG community support forum.
We will certainly look into this and help you. As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Translate. NOTE: The below message is translated for your convenience using Translate.
Ciao Maurizio,
Hai raggiunto il forum di supporto della community AVG. Sicuramente lo esamineremo e ti aiuteremo. Poiché non è consigliabile discutere i dettagli del tuo ordine/abbonamento in questo post pubblico. Pertanto, ti abbiamo inviato un'e-mail al tuo indirizzo e-mail registrato. Controlla l'e-mail e contattaci.
Grazie per la comprensione.
Buonasera sul sito AVG non ho il bottone annulla abbonamento , chiedo di annullare lo stesso con codice (Activation code removed)
Causa passaggio ad altro Antivirus.
Grazie
Buona sera ma come vi permettete di prendere in giro i clienti! Il sig. Syed Afroze Arfat che fa parte del team AVG mi ha detto di contattare il rivenditore che mi ha venduto il software per annullare l'iscrizione .Il venditore mi ha confermato che loro non lo possono fare .Siete voi che non date la possibilità all cliente di cancellarsi dal vostroo sito esigo che sul vostro sito venga data la possibiltà di cancellarsi come da vostre indicazioni . Non vorrei essere costretto ad agire per vie legali visto che sono perfettamente in linea con i tempi giusti per la disdetta. Attendo spiegazioni
Grazie
(Contact number removed)
(Email address removed)
Buonasera sono in attesa di comunicazione di avvenuta cancellazione del mio abbonamento AVG Ultimate multidispositivo 2 anni scadenza 10 dicembre 2024.
Il sito di AVG non funziona e non mi da la possibilità di cancellare l'abbonamento.
Vorrei essere contattato da un responsabile al +393471261834
Grazie
M.Cevolatti
cevolattimaurizio@alice.it
Hello Maurizio,
You've reached the AVG community support forum.
We will certainly look into this and help you. As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Translate. NOTE: The below message is translated for your convenience using Translate.
Ciao Maurizio,
Hai raggiunto il forum di supporto della community AVG. Sicuramente lo esamineremo e ti aiuteremo. Poiché non è consigliabile discutere i dettagli del tuo ordine/abbonamento in questo post pubblico. Pertanto, ti abbiamo inviato un'e-mail al tuo indirizzo e-mail registrato. Controlla l'e-mail e contattaci.
Grazie per la comprensione.
Good evening, I am awaiting notification of the cancellation of my 2-year AVG Ultimate multi-device subscription expiring on 10 December 2024. The AVG website does not work and does not give me the opportunity to cancel the subscription. I would like to be contacted by a manager at +393471261834 Thank you M.Cevolatti cevolattimaurizio@alice.it