Annullere abonnement, tilbag betaling

Hello Rachel,
Thank you for contacting AVG Community Support.
We understand that you have bought the subscription by mistake and wish for a refund.
We are really sorry to know this. We'll certainly check and help you out.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details.
Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
Thank you and keep us updated.

Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Google Translate (https://translate.google.com).

NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.

Hej Rachel,
Tak, fordi du kontaktede AVG Community Support.
Vi forstår, at du har købt abonnementet ved en fejl og ønsker en refusion.
Vi er virkelig kede af at vide dette. Vi vil helt sikkert tjekke og hjælpe dig.
Da det ikke tilrådes at diskutere personlige/kontorelaterede oplysninger her, har vi sendt dig en e-mail med yderligere detaljer.
Tjek venligst din indbakke/spam-mapper for at finde e-mailen og brug den til at vende tilbage til os.
Tak og hold os opdateret.

Jeg har fortrudt købet af abonnementet, jeg købte dette ved en fejl, og jeg vil gerne have det fulde beløb tilbage på min konto, med venlig hilsen
Rachel Hansen Umerineq

Hello Rachel,
Thank you for contacting AVG Community Support.
We understand that you have bought the subscription by mistake and wish for a refund.
We are really sorry to know this. We'll certainly check and help you out.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details.
Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
Thank you and keep us updated.

Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Google Translate (https://translate.google.com).

NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.

Hej Rachel,
Tak, fordi du kontaktede AVG Community Support.
Vi forstår, at du har købt abonnementet ved en fejl og ønsker en refusion.
Vi er virkelig kede af at vide dette. Vi vil helt sikkert tjekke og hjælpe dig.
Da det ikke tilrådes at diskutere personlige/kontorelaterede oplysninger her, har vi sendt dig en e-mail med yderligere detaljer.
Tjek venligst din indbakke/spam-mapper for at finde e-mailen og brug den til at vende tilbage til os.
Tak og hold os opdateret.