AVG Driver Opdater

Hello Birger,
Support through this channel is currently available in English only.
We're sorry to hear that you're facing this trouble, we regret the inconvenience this may have caused.
We will certainly look into it and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Note: The below message is translated using the google translator for your convenience.

Hej Birger
Support via denne kanal er i øjeblikket kun tilgængelig på engelsk.
Vi er kede af at høre, at du står over for disse problemer, vi beklager ulejligheden, dette måtte have medført.
Vi vil helt sikkert undersøge det og hjælpe dig.
Da det ikke anbefales at diskutere dine ordre-/abonnementsdetaljer over dette offentlige indlæg. Derfor har vi sendt dig en e-mail til din registrerede e-mailadresse. Tjek venligst for e-mailen og vend tilbage til os.
Tak for din forståelse.
​​​Bemærk: Denne meddelelse er oversat ved hjælp af google-oversætteren for din bekvemmelighed.

Hello Birger,
Support through this channel is currently available in English only.
We're sorry to hear that you're facing this trouble, we regret the inconvenience this may have caused.
We will certainly look into it and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Note: The below message is translated using the google translator for your convenience.

Hej Birger
Support via denne kanal er i øjeblikket kun tilgængelig på engelsk.
Vi er kede af at høre, at du står over for disse problemer, vi beklager ulejligheden, dette måtte have medført.
Vi vil helt sikkert undersøge det og hjælpe dig.
Da det ikke anbefales at diskutere dine ordre-/abonnementsdetaljer over dette offentlige indlæg. Derfor har vi sendt dig en e-mail til din registrerede e-mailadresse. Tjek venligst for e-mailen og vend tilbage til os.
Tak for din forståelse.
​​​Bemærk: Denne meddelelse er oversat ved hjælp af google-oversætteren for din bekvemmelighed.

Hej,
Jeg har problemer med min driver opdater. Når jeg opstarter computeren starter driver opdater, men anmoder om en fornyelse. Jeg har købt en forlængelse af abonnementet, men programmet anmoder om en opdatering. Programmet godkender ikke den aktiveringskode jeg har fået sammen med mit køb.
Vil I være venlige at afhjælpe problemet. 
Med venlig hilsen 
B. Lasse Kaiser