Hello Alexander,
We'll certainly look into this & help you with the cancellation.
Unfortunately, we couldn't locate a second AVG Ultimate (Multi-Device) subscription under the email address you've used to contact us here.
We've sent you an email requesting further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
can I cancel my second avg ultimate collection pack. I ordered by mistake another ultimate pack, while I have already one payed and installed.
Thank you for writing us back, Alexander.
Support through this channel is currently available in English only.
We'll certainly check and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've removed the order number, and
email address and sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Note: The below message is translated using Google Translator for your convenience.
Bedankt voor het terugschrijven, Alexander.
Ondersteuning via dit kanaal is momenteel alleen beschikbaar in het Engels.
We gaan je zeker nakijken en helpen.
Omdat het niet wordt aanbevolen om uw bestel-/abonnementsgegevens te bespreken via dit openbare bericht. Daarom hebben we het bestelnummer verwijderd, en
e-mailadres en u een e-mail gestuurd naar uw geregistreerde e-mailadres. Controleer de e-mail en keer terug naar ons.
Bedankt voor uw begrip.
Ik alexander van der velden heb een aantal weken geleden een ultimate abonnement gekocht
voor mijn windows 10 editie.
het bedrag van 117,36 heb ik betaald voor een periode van 2 jaar. bestelnummer (Order number removed)
betalingskenmerk (Order number removed). ik heb per ongeluk een tweede versie van het ultimate besteld. Ik had dus een tweede ultimate abonnement voor 1 jaar per ongeluk besteld terwijl ik al een ultimate
abbonement had gekocht voor een 2 jaar abbonement. deze per ongeluk tweede bestelling was niet
nodig, om dat ik de eerste versie al had betaald ontvangen en geinstalleerd.
De tweede overbodig bestelling had bestel nummer (Order number removed)
betalinskenmwerk (Order number removed). bedrag 79,99 euro voor 1 jaar.
vandaar dat ik de overbodige tweede bestelling wil annuleren.
Ik hoop dat de tweede niet benodigde ultimate collectie geannuleerd kan worden.
vriendelijke groeten sander van der velden, (Email address removed)