Dobbelt betaling

Hello Kristen,
Thank you for contacting AVG support community.
I apologize for the trouble caused.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
We will certainly help you out.
Thank you and keep us updated.

Note: The below message is translated using google translator for your convenience.

Hej Kristen,
Tak, fordi du kontaktede AVG-supportfællesskabet.
Jeg undskylder for de problemer, der er forårsaget.
Da det ikke tilrådes at diskutere personlige/kontorelaterede oplysninger her, har vi sendt dig en e-mail med yderligere detaljer. Tjek venligst din indbakke/spam-mapper for at finde e-mailen og brug den til at vende tilbage til os.
Vi vil helt sikkert hjælpe dig.
Tak og hold os opdateret.

Jeg har registreret, at der er blevet trukket betaling for fornyelse af mit abonnement både den 3. januar og den 11.
Hvordan får jeg gjort opmærksom på dette samt får mine penge retur?
Hilsen Kirsten Terndrup

Hello Kristen,
Thank you for contacting AVG support community.
I apologize for the trouble caused.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
We will certainly help you out.
Thank you and keep us updated.

Note: The below message is translated using google translator for your convenience.

Hej Kristen,
Tak, fordi du kontaktede AVG-supportfællesskabet.
Jeg undskylder for de problemer, der er forårsaget.
Da det ikke tilrådes at diskutere personlige/kontorelaterede oplysninger her, har vi sendt dig en e-mail med yderligere detaljer. Tjek venligst din indbakke/spam-mapper for at finde e-mailen og brug den til at vende tilbage til os.
Vi vil helt sikkert hjælpe dig.
Tak og hold os opdateret.