Dri AVG technologies

Hello Manuela,
Thank you for contacting AVG support community.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
We will certainly help you out.
Thank you.

Note: The below message is translated using google translator for your convenience.

Ciao Manuela,
Grazie per aver contattato la comunità di supporto di AVG.
Poiché non è consigliabile discutere qui di informazioni personali o relative all'account, ti abbiamo inviato un'e-mail con ulteriori dettagli. Controlla la cartella della posta in arrivo/spam per trovare l'e-mail e usala per ricontattarci.
Ti aiuteremo sicuramente.
Grazie.

Mi è stato addebitato un pagamento di € 59,99 da parte di DRI*AVG Technologies PER UN ANTIVIRUS CHE NON HO AUTORIZZATO ALL'ACQUISTO E SENZA ALCUNA COMUNICAZIONE ho bisogno di rimborso e supporto.

Hello Manuela,
Thank you for contacting AVG support community.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
We will certainly help you out.
Thank you.

Note: The below message is translated using google translator for your convenience.

Ciao Manuela,
Grazie per aver contattato la comunità di supporto di AVG.
Poiché non è consigliabile discutere qui di informazioni personali o relative all'account, ti abbiamo inviato un'e-mail con ulteriori dettagli. Controlla la cartella della posta in arrivo/spam per trovare l'e-mail e usala per ricontattarci.
Ti aiuteremo sicuramente.
Grazie.