Hello Torsten.
Thank you for contacting AVG Community Support.
We are sorry to know that you want to cancel your subscription.
We certainly check and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Google Translate (https://translate.google.com).
NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.
Hej Torsten.
Tack för att du kontaktade AVG Community Support.
Vi beklagar att du vill säga upp din prenumeration.
Vi kontrollerar verkligen och hjälper dig.
Eftersom det inte rekommenderas att diskutera dina beställnings-/prenumerationsdetaljer i detta offentliga inlägg. Därför har vi skickat ett e-postmeddelande till din registrerade e-postadress. Vänligen kontrollera e-postmeddelandet och återvänd till oss.
Tack för att du förstår.
Hej,
Har av okänd anledning har jag prenumerationer som tillkommit automatiskt utan min vetskap. Vänligen kontrollera mitt konto och ta bort betalning med automatik och betala tillbaka dubbelfakturerade belopp. Det är omöjligt att kimma i kontakt med någon person på AVG och reda ut saken via telefon. Når jag blev kund fanns det en person i Karlstad, Sarha Baily tror jag, hon ordnade allt till det bästa. Har varit sjuk och inte orkat ta tag i den dubbla faktureringen. Är nu opererad och försöker återställa alla felaktigheter. Om inte AVG fixar detta vill jag inte vara kund längre.
Med vänliga hälsningar
Torsten Olsson
Hello Torsten.
Thank you for contacting AVG Community Support.
We are sorry to know that you want to cancel your subscription.
We certainly check and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Google Translate (https://translate.google.com).
NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.
Hej Torsten.
Tack för att du kontaktade AVG Community Support.
Vi beklagar att du vill säga upp din prenumeration.
Vi kontrollerar verkligen och hjälper dig.
Eftersom det inte rekommenderas att diskutera dina beställnings-/prenumerationsdetaljer i detta offentliga inlägg. Därför har vi skickat ett e-postmeddelande till din registrerade e-postadress. Vänligen kontrollera e-postmeddelandet och återvänd till oss.
Tack för att du förstår.