Hello Borge,
Thank you for contacting AVG support community.
I apologize for the trouble caused.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
We will certainly help you out.
Thank you and keep us updated.
Note: The below message is translated using google translator for your convenience.
Hej Borge,
Tak, fordi du kontaktede AVG-supportfællesskabet.
Jeg undskylder for de problemer, der er forårsaget.
Da det ikke tilrådes at diskutere personlige/kontorelaterede oplysninger her, har vi sendt dig en e-mail med yderligere detaljer. Tjek venligst din indbakke/spam-mapper for at finde e-mailen og brug den til at vende tilbage til os.
Vi vil helt sikkert hjælpe dig.
Tak og hold os opdateret.
De sendte mig fejlagtigt en regning ordre nr. 1684547624439, jeg påpeger, at jeg betalte for denne computer se 8DZ8DJ-FGA9XJ-5UUBPS det skal dække for 10 enheder, jeg har kun 2 samt tre telefoner
Hello Borge,
Thank you for contacting AVG support community.
I apologize for the trouble caused.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
We will certainly help you out.
Thank you and keep us updated.
Note: The below message is translated using google translator for your convenience.
Hej Borge,
Tak, fordi du kontaktede AVG-supportfællesskabet.
Jeg undskylder for de problemer, der er forårsaget.
Da det ikke tilrådes at diskutere personlige/kontorelaterede oplysninger her, har vi sendt dig en e-mail med yderligere detaljer. Tjek venligst din indbakke/spam-mapper for at finde e-mailen og brug den til at vende tilbage til os.
Vi vil helt sikkert hjælpe dig.
Tak og hold os opdateret.