Hello Hans,
We're sorry that you feel this way. AVG support through the Community channel is available only in English.
You can make use of Google translator to translate this message.
We acknowledge your refund request.
We've sent an email regarding your refund process. Please check and revert back to us.
Thank you.
goddag jeg har købt AVG internet security ordre nr. (Order number redacted) serie nr. (WK redacted) 1år + AVG Tun up ordre nr. (Order number redacted) serie nr.(WK redacted). 1 år + AVG Secure vpn ordre nr. (Order number redacted) serie nr.(WK redacted). 2 år + Anti Track ordre nr. (Order number redacted) serie nr. (WK redacted). jeg har Windows 10 på min pc efter jeg har installeret jeres produkter så er min pc blevet meget langsom og virker næsten ikke. SÅ JEG VIL GERNE GØRE BRUG AF MIN FORTRYDELSE RET SOM EFTER DANSK LOV GIVER MIG 14 DAGE TIL AT FORTEYDE MIT KØB. jeg vil gerne forhøre mig om hvordan dette kan behandles ved AVG og hvad femgangs måden er. JEG KAN HVERKEN ENGELSK ELLER TYSK SÅ KONTAKT MIG VENLIGST PÅ DANSK på forhånd tak Med venlig hilsen Hans Martin Olesen
goddag i gen jeg prøver at se om jeg kan finde ud af at kontakte jeres tekniker.
Men jeg har et problem mere AVG TUNE UP giver mig besked om at jeg skal gå til betaling og det kan jeg ikke forstå da jeg har betalt for et år frem i tiden
Hello Hans,
We're sorry that you feel this way. AVG support through the Community channel is available only in English.
You can make use of Google translator to translate this message.
We acknowledge your refund request.
We've sent an email regarding your refund process. Please check and revert back to us.
Thank you.