Hvorfor kommer det stadig spørsmål om oppgradering av abbonement?

Mener det er Windows 10 operativsystem… De beskjedene/vinduene som popper opp gjelder sårbarhet for falske nettsteder, 4 avanserte sikkerhetsproblemer, 2 års abbonement som koster kr 28,71 pr. mnd. osv… Som sagt, er ikke AVG et gratis virusprogram?? Jeg synes det er nok at en betaler kr 499,- og håper å slippe denne "tiggingen" videre. I motsatt fall får jeg se meg om etter at annet virusprogram, som er fornøyd med den prisen som forlanges… Ha en fin dag og beklager, men jeg er fra Norge og må derfor skrive på norsk… :slight_smile:

Jeg har nettopp tegnet et abbonement for kr 499,- , men stadig vekk kommer det opp annonser fra dere om andre og mer beskyttelse… Jeg trodde i utgangspunktet at AVG var et gratis alternativ, men det ser ut som at dere aldri blir tilfreds, uansett hvilket abbonement jeg velger… Mh Jan

Hei Jan,

Vi er glade for å avklare forespørselen din. Du har AVG AntiTrack (1 datamaskin), gyldig til 20. mai 2023. AVG AntiTrack er en personvernapplikasjon utviklet for å holde identiteten din trygg mot de nyeste online sporingsteknikkene, og beskytte systemets personvern.

AVG AntiTrack injiserer falsk informasjon i dataene som utgjør ditt digitale fingeravtrykk. Denne handlingen endrer hvilken informasjon sporere og tredjeparter kan se om deg. AVG AntiTrack sletter også sporingsinformasjonskapsler og nettleserdata fra nettleserne dine.

AVG Anti-track er ikke et antivirusprogram. Hvis du trenger et beskyttelsesprogram, vennligst kontakt vårt faktureringsteam. De vil hjelpe deg med å endre produktet til AVG Internet Security. Besøk support.avg.com/support_sales?l=no for å nå faktureringsteamet vårt.

Mener det er Windows 10 operativsystem… De beskjedene/vinduene som popper opp gjelder sårbarhet for falske nettsteder, 4 avanserte sikkerhetsproblemer, 2 års abbonement som koster kr 28,71 pr. mnd. osv… Som sagt, er ikke AVG et gratis virusprogram?? Jeg synes det er nok at en betaler kr 499,- og håper å slippe denne "tiggingen" videre. I motsatt fall får jeg se meg om etter at annet virusprogram, som er fornøyd med den prisen som forlanges… Ha en fin dag og beklager, men jeg er fra Norge og må derfor skrive på norsk… :slight_smile: