I requested cancellation of payment

However, the payment is still being attempted
What should I do?

Hello Lee,
Thank you for contacting AVG support community.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
Thank you.

Hello Maurice,
We'd like to clarify this for you.
Please write back to us in a separate post so that we can check and assist you accordingly.
Thank you in advance!.

Note: The below message is translated using google translator for your convenience.

Bonjour Maurice,
Nous aimerions clarifier cela pour vous.
Veuillez nous écrire dans un message séparé afin que nous puissions vérifier et vous aider en conséquence.
Merci d'avance!.

Pour un  remboursement:  J'ai  payé 4 abonnemnets de : Dri Avg tehnologie : les 1 er otobre et un le 30 sept. Je viens par la présente le remboursement des  4… Je nai  pas besoin dwe ces trois. Les  montants  de ces 4  82,51.  82,51$ et 68,71,79i$ et 118,38$
Je vous remercie de votre compréhention.            MMaurice Tremblay,  ,02 oct.2022

Hello Lee,
Thank you for contacting AVG support community.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
Thank you.