Jeg kan ikke login på vores NETBANK

Thank you for writing us back. We appreciate your efforts, Niels.
We are sorry for the trouble caused. Kindly quit the AVG AntiTrack program that's present in your system tray by right clicking on it and check the issue.
Awaiting your response. 

Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Google Translate (https://translate.google.com).
NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.

Tak fordi du skrev tilbage til os. Vi sætter pris på din indsats, Niels.
Vi beklager de problemer, der er forårsaget. Afslut venligst AVG AntiTrack-programmet, der findes i din proceslinje, ved at højreklikke på det og kontrollere problemet.
Afventer dit svar.

Hej Support.

Tak for tilbagemeldingen.

Jeg har forsøgt at deaktivere de forskellige skjold, men det er ikke lykkes at komme på netbank.
Jeg er ved at være meget forvirret over, at det er sket efter, at min abonnement er blevet fornyet, at vi ikke kan bruge min netbank.
Med venlig hilsenNiels H. Klausen

1. en information, hver gang jeg lockker på en hjemmeside og Nordea Bank, kommer ANTITRACK op på skærmen, at der 2 blokeret.

Thank you for writing us back. We appreciate your efforts, Niels.
We are sorry for the trouble caused. Kindly quit the AVG AntiTrack program that's present in your system tray by right clicking on it and check the issue.
Awaiting your response. 

Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Google Translate (https://translate.google.com).
NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.

Tak fordi du skrev tilbage til os. Vi sætter pris på din indsats, Niels.
Vi beklager de problemer, der er forårsaget. Afslut venligst AVG AntiTrack-programmet, der findes i din proceslinje, ved at højreklikke på det og kontrollere problemet.
Afventer dit svar.