Hello Steinar,
Thank you for contacting AVG support community.
I apologize for the trouble caused.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
We will certainly help you out.
Thank you and keep us updated.
Note: The below message is translated using google translator for your convenience.
Hei Steinar,
Takk for at du kontakter AVG-støttefellesskapet.
Jeg beklager problemet.
Siden det ikke anbefales å diskutere personlig/kontorelatert informasjon her, har vi sendt deg en e-post med ytterligere detaljer. Vennligst sjekk innboksen/spam-mappen din for å finne e-posten og bruk den til å komme tilbake til oss.
Vi vil garantert hjelpe deg.
Takk og hold oss oppdatert.
Hei, er blitt belastet min konto med kr. 899,- den 230223. Venligst send meg faktura.
med hilsen Steinar strand Transport
Hello Steinar,
Thank you for contacting AVG support community.
I apologize for the trouble caused.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.
We will certainly help you out.
Thank you and keep us updated.
Note: The below message is translated using google translator for your convenience.
Hei Steinar,
Takk for at du kontakter AVG-støttefellesskapet.
Jeg beklager problemet.
Siden det ikke anbefales å diskutere personlig/kontorelatert informasjon her, har vi sendt deg en e-post med ytterligere detaljer. Vennligst sjekk innboksen/spam-mappen din for å finne e-posten og bruk den til å komme tilbake til oss.
Vi vil garantert hjelpe deg.
Takk og hold oss oppdatert.