Terugbetaling per ongeluk teveel bestelde/betaalde Tune Up produkt dat wel in het avg account

Hello Harry,

We're sorry to hear this. We acknowledge your refund request.
It isn't recommended to share account/order, personal info over this public post. 
We've sent you an email regarding your refund process. Please check and revert to us.
Thank you. 

Note: For your convenience, we've translated the above content to your language using Google translator. 

Hallo Harrie,

Het spijt ons dit te horen. We erkennen uw teruggaveverzoek.
Het wordt niet aanbevolen om account-/bestellingsgegevens te delen via deze openbare post.
We hebben je een e-mail gestuurd over je teruggaveproces. Gelieve te controleren en naar ons terug te keren.
Dank u.

wil nu terugbetaling en annulering van tweede overbodige en onbedoeld besteld gekregen heb organiseren via de daarvoor door avg online aangegeven routes maar ik kan op geen enkele manier langs deze weg kontakt leggen naar avg; loopt iedere keer weer vast omdat in de daarbij aangegeven avp account overzichten het bestelde produkt helemaal (nog) niet vermeld staat.
ben ik nu te snel voor de interne avg administratie of wat doe ik nu fout? kan daarover ook geen werkbaar nl-telefonisch kontakt krijgen met avg.
betreft avg tune up- produkt voor windows 10,  bestelnr. (order details removed)

Hello Harry,

We're sorry to hear this. We acknowledge your refund request.
It isn't recommended to share account/order, personal info over this public post. 
We've sent you an email regarding your refund process. Please check and revert to us.
Thank you. 

Note: For your convenience, we've translated the above content to your language using Google translator. 

Hallo Harrie,

Het spijt ons dit te horen. We erkennen uw teruggaveverzoek.
Het wordt niet aanbevolen om account-/bestellingsgegevens te delen via deze openbare post.
We hebben je een e-mail gestuurd over je teruggaveproces. Gelieve te controleren en naar ons terug te keren.
Dank u.