Trekk fra konto

Hello Silje,
Thank you for contacting AVG Community Support.
I regret to know you were unware of the charge debited for AVG. I apologize for any inconvenience.
Upon checking I see you have already got assisted with your refund request after you connecting with our chat support.
If you have any further queries feel free let us know.
Thank you for your understanding.

Støtte via denne kanalen er kun tilgjengelig på engelsk. Du kan skrive tilbake til oss på engelsk eller vi hjelper deg på ditt språk ved å bruke Google Translate (https://translate.google.com). Jeg takker for at du har brukt din verdifulle tid på å prøve den foreslåtte feilsøkingen.
MERK: Meldingen nedenfor er oversatt for enkelhets skyld ved hjelp av Translator.

Hei Silje,
Takk for at du kontakter AVG Community Support.
Jeg beklager å vite at du ikke var klar over belastningen som ble belastet for AVG. Jeg beklager eventuelle ulemper dette medfører.
Ved å sjekke ser jeg at du allerede har fått hjelp med refusjonsforespørselen din etter at du har koblet til chat-støtten vår.
Hvis du har flere spørsmål, gi oss gjerne beskjed.
Takk for forståelsen.

Hei hvorfor trekker dere penger, 649 NOK(KR) fra min konto uten at dere har godkjenning fra meg? Jeg har ikke bestilt noe fra dere, og har ikke mottatt noe fra dere. Se til å betal tilbake beløpet og slutt å trekk penger fra min konto eller så anmelder jeg dere! Dere får en uke på dere til å ordne opp før jeg går til politianmeldelse av dere. Jeg ser også at dere har gjort og gjør dette med flere andre. Jeg ser også at dere trekte penger fra min konto for et år siden uten at jeg har mottatt noen tjenester fra dere. SE TIL Å ORDNE OPP I DETTE OG BETAL MEG TILBAKE PENGENE DERE STJELER.
Hilsen Silje Toft.

Hello Silje,
Thank you for contacting AVG Community Support.
I regret to know you were unware of the charge debited for AVG. I apologize for any inconvenience.
Upon checking I see you have already got assisted with your refund request after you connecting with our chat support.
If you have any further queries feel free let us know.
Thank you for your understanding.

Støtte via denne kanalen er kun tilgjengelig på engelsk. Du kan skrive tilbake til oss på engelsk eller vi hjelper deg på ditt språk ved å bruke Google Translate (https://translate.google.com). Jeg takker for at du har brukt din verdifulle tid på å prøve den foreslåtte feilsøkingen.
MERK: Meldingen nedenfor er oversatt for enkelhets skyld ved hjelp av Translator.

Hei Silje,
Takk for at du kontakter AVG Community Support.
Jeg beklager å vite at du ikke var klar over belastningen som ble belastet for AVG. Jeg beklager eventuelle ulemper dette medfører.
Ved å sjekke ser jeg at du allerede har fått hjelp med refusjonsforespørselen din etter at du har koblet til chat-støtten vår.
Hvis du har flere spørsmål, gi oss gjerne beskjed.
Takk for forståelsen.