Why doesn't sales department react on my question

Hello Eddy,

We apologize for the inconvenience caused.
We checked with your license number which has been renewed till 2016.2.3.
Please contact our sales support through the following link https://support.avg.com/support_sales?l=en_US .
They will be able to assist you better.
Thank you.

SALES DEPARTMENT:

Have send you an email on October 17th with purchase question and partly refund but haven't received any reply

Een stukje geschiedenis: op mijn smartphone Samsung S4 Android 5.1 werd ik geattendeerd op de nieuwe mogelijkheden van AVG ZEN.

Ik heb deze toen op mijn Smartphone geïnstalleerd en eveneens een link verstuurd naar mijn desktop en de laptop van mijn dochter en zoon. Alles werkte naar wens. Resume vier apparaten onder gezamenlijk beheer van AVG ZEN. Toen kwam de proef einddatum in zicht en wilde ik terugschakelen naar Internet Security 2015 aangezien mijn licentie daarvan nog liep tot 3 februari 2016, met het plan om in februari over te stappen op AVG Internet Security met ZEN.

Helaas Internet Security 2015 dacht dat de termijn van mijn licentie verstreken was en ik kon de licentie code nergens invoeren of opnieuw activeren. Dan maar wachten tot de proef licentie echt verloopt (12-10-2015). En dan de licentiecode proberen in te voeren. Helaas nog steeds geen mogelijkheid om deze te reactiveren of in te voeren.

Dan maar (drie) maanden te vroeg AVG Internet Security 2015 (inclusief ZEN) aanschaffen. Tijdens dat proces werd mij een korting aangeboden van 40% als ik een licentie van 2 jaar kocht i.p.v. 1 jaar. Mooie aanbieding dus zo gedaan: BUY AVG Internet Security (inclusief ZEN).

Bij afrekening werd de korting van 40% voor het tweede jaar echter niet berekend.

Maar omdat mijn computer op dat moment onbeschermd was omdat het nieuw aangeschafte product niet geïnstalleerd kon worden eerst mij daar op gefocust en de financiële kant zou ik later met jullie wel afhandelen.

Resume: - nieuw product gekocht op 12 oktober terwijl licentie nog liep tot 3 februari 2016 (zie bijlage). - Bij aanschaf van nieuwe product aanbod van 40% korting voor licentie van twee jaar welke vervolgens niet is verwerkt (zie bijlage).

Geachte klant, Op uw verzoek ontvangt u onderstaande bevestiging van uw iDEAL betaling. U heeft betaald van rekening eindigend op *804. Begunstigde GlobalCollect inzake AVG Technologies NV Omschrijving 35-6058980 Bedrag € 89,99 IBAN begunstigde NL14 RABO 0155 5032 19 Kenmerk begunstigde 486721731639 Kenmerk bank 0020001065897010 Datum 12 oktober 2015 09:11

Hello Eddy, Thank you for contacting AVG. Your license number for AVG Internet Security is listed below. ---------------------------------------------- Product: AVG Internet Security License number: IMHZ3-YHUFU-NYUMV-QB3B7-6ZC3G-OUJFN Number of computers: 4 License validity: 12 months License expiration date: February 3rd, 2016 Best regards, Kannan Nair AVG Customer Care AVG Customer Care | AVG Community

I would like to keep using AVG ZEN on all of our devices. But think it is unfair for billing me for the period nov-dec-jan-feb. And also it isn't fair to offer me discount (for 2 year license) and charge me the full amount.

Hello Eddy,

We apologize for the inconvenience caused.
We checked with your license number which has been renewed till 2016.2.3.
Please contact our sales support through the following link https://support.avg.com/support_sales?l=en_US .
They will be able to assist you better.
Thank you.