Abonnement opzeggen

Hi Jan,

We're glad to clarify this for you. The support available here is in English currently.
You can make use of Google Translator to translate our message to your language.
However, upon checking your account, we see that you've been charged for renewal of AVG TuneUp, as it was enrolled to automatic renewal.
It seems that there was a duplicate subscription of TuneUp of which automatic renewal is still enabled.
We do send pre-billing notification prior 30 days of subscription's expiry (which has been sent to you on 8/17/19).
If you'd like to cancel that subscription & get refunded, we do understand.

Beste Dinesch,

Bedankt voor uw bericht, wat ik hier uit begrijp is dat alles nu is afgehandeld en dat ik overal vanaf ben toch?
Er lopen nu geen abbonementen meer bij AVG van mij?

Zouden jullie dit a.u.b schriftelijk kunnen bevestigen?

Ik zou inderdaad graag mijn gelden terug zien als dat mogelijk is.

Nogmaals alvast hartelijk bedankt voor uw moeite.

Ik hoor graag van u,

Fijne avond gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jan.

Hi Jan,

We're glad to clarify this for you. The support available here is in English currently.
You can make use of Google Translator to translate our message to your language.
However, upon checking your account, we see that you've been charged for renewal of AVG TuneUp, as it was enrolled to automatic renewal.
It seems that there was a duplicate subscription of TuneUp of which automatic renewal is still enabled.
We do send pre-billing notification prior 30 days of subscription's expiry (which has been sent to you on 8/17/19).
If you'd like to cancel that subscription & get refunded, we do understand.

Best AVG,

17 augustus heb ik mijn abonnement stop gezet, nu zie ik dat jullie nog steeds geld van mijn creditcard afschrijven.

Hoe kan dit?

Ik wil er van af per direct, wat moet ik doen?

Hoor heel graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Jan.

Beste Dinesch,

Bedankt voor uw bericht, wat ik hier uit begrijp is dat alles nu is afgehandeld en dat ik overal vanaf ben toch?
Er lopen nu geen abbonementen meer bij AVG van mij?

Zouden jullie dit a.u.b schriftelijk kunnen bevestigen?

Ik zou inderdaad graag mijn gelden terug zien als dat mogelijk is.

Nogmaals alvast hartelijk bedankt voor uw moeite.

Ik hoor graag van u,

Fijne avond gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jan.