Hello Eila,
We acknowledge your refund request.
We do not find any previous case history regarding your subscription cancelation request.
Before proceeding with the process, may I know the reason for your refund request to provide you with an alternate solution?
Thank you.
Note: For your convenience, we've translated the above content to your language using Google translator.
Hei Eila,
Hyväksymme hyvityspyyntösi.
Emme löydä aiempaa tapaushistoriaa tilauksen peruutuspyyntöösi liittyen.
Ennen kuin jatkan prosessia, saanko tietää syyn hyvityspyyntöösi, jotta voisin tarjota sinulle vaihtoehtoisen ratkaisun?
kiitos.
Sain 22.1.22 sähköpostin tilauksen uudistamisesta. Peruutin samana päivänä ja sain vahvistuksen.
Nyt kuitenkin on tilaus uudistettu ja peritty tililtäni. Ongelmaksi on ilmeisesti muodostunut se, että käytössä oleva sähköpostiosoitteeni on vaihtunut ja asioin nykyisellä sähköpostilla. Olen käynyt tällä uudella osoitteella sähköpostiviestejä englanniksi. Olen yrittänyt saada suomenkielistä palvelua tuloksetta. Joka tapauksessa en halua maksaa uudistusta. Minulla on valokopio lähettämästäni sähköpostista, jossa pyysin peruutusta.
Syy hyvityspyyntöön: Olen 80 v vanha ja asun yksin. Tietokoneeni on 10 vuotta vanha, minulla on sairaat silmät, enkä aio enää hankkia uutta tietokonetta. Lisäksi en voi asioida englannin kielellä, koska olen unohtanut kielen. Olkaa hyvä ja palauttakaa maksu. koska ilmeisesti se lähtee tililtäni.
Sain sähköpostin Abirami Shanmuganilta ja hänkin kysyi syytä.Kiitos
We understand your concern, Eila.
We've initiated refund for your AVG Internet Security subscription (€54.99).
The refunded amount may take upto 7 business days to reflect in your account.
Let us know if you need further assistance.
NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.
Ymmärrämme huolesi, Eila.
Olemme aloittaneet AVG Internet Security -tilauksesi (54,99 €) hyvityksen.
Palautetun summan näkyminen tililläsi voi kestää jopa 7 arkipäivää.
Kerro meille, jos tarvitset lisäapua.
Hello Eila,
We acknowledge your refund request.
We do not find any previous case history regarding your subscription cancelation request.
Before proceeding with the process, may I know the reason for your refund request to provide you with an alternate solution?
Thank you.
Note: For your convenience, we've translated the above content to your language using Google translator.
Hei Eila,
Hyväksymme hyvityspyyntösi.
Emme löydä aiempaa tapaushistoriaa tilauksen peruutuspyyntöösi liittyen.
Ennen kuin jatkan prosessia, saanko tietää syyn hyvityspyyntöösi, jotta voisin tarjota sinulle vaihtoehtoisen ratkaisun?
kiitos.
Olen 80-vuotias ja asun yksin. Tietokoneeni on 10 vuotta vanha ja silmäni ovat sairaat. En hanki uutta tietokonetta, joten en tarvitse AVG:tä. Olen peruuttanut tämän tilauksen 22.1.22 .sähköpostilla (email addres removed) ja saanut Avastilta ilmoituksen pyynnön vastaan ottamisesta.
We're glad to clarify this for you.
As it isn't recommended to share the product details over this post, we've sent you an email regarding it.
Please check & revert to us via it to proceed further.
Translated message using Google Translator :
Olemme iloisia voidessamme selventää tätä sinulle.
Koska ei ole suositeltavaa jakaa tuotetietoja tämän postauksen yhteydessä, olemme lähettäneet sinulle sähköpostin asiasta.
Tarkista ja palaa meille sen kautta jatkaaksesi.