Dgtl Goods: Apps (Excl Games) IE

Beste,

Ik keek laatst naar mijn creditcard gegevens en tot mijn verbazing is er bijna € 41,79 (21 x€1,99)  afgeschreven  bij mijn rekening ik kan me niet herinneren dat ik ergens in abonnement op heb afgesloten en als dat wel het geval is wil ik dat het met ingang van nu stopt 

Omschrijving is vaak: Dgtl Goods: Apps (Excl Games) IE

met vriendelijke groet,
M. van Hattum

Hello Tijs,
Thank you for contacting AVG Community Support.
We are really sorry to know that you have been charged for the subscription without your knowledge. We'll certainly check and help you out.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.

Thank you and keep us updated.

OPMERKING: Het onderstaande bericht is voor uw gemak vertaald met Translator.

Ondersteuning via dit kanaal is alleen beschikbaar in het Engels. U kunt ons in het Engels terugschrijven of wij helpen u in uw taal met Google Translate (https://translate.google.com).

Hallo Tijs,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met AVG Community Support.
Het spijt ons echt om te weten dat er zonder uw medeweten kosten in rekening zijn gebracht voor het abonnement. Wij gaan het zeker navragen en helpen u verder.
Omdat het niet wordt aanbevolen om hier persoonlijke/accountgerelateerde informatie te bespreken, hebben we u een e-mail gestuurd met verdere details. Controleer uw inbox/spam-mappen om de e-mail te vinden en gebruik deze om contact met ons op te nemen.

Bedankt en houd ons op de hoogte.

Beste,

Ik keek laatst naar mijn creditcard gegevens en tot mijn verbazing is er bijna € 30  afgeschreven  bij mijn rekening ik kan me niet herinneren dat ik ergens in abonnement op heb afgesloten  en als dat wel het geval is wil ik dat het  met ingang van nu stopt 

met vriendelijke groet,
Tijs Zilverberg 
(Removed email ID)

Hello Tijs,
Thank you for contacting AVG Community Support.
We are really sorry to know that you have been charged for the subscription without your knowledge. We'll certainly check and help you out.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.

Thank you and keep us updated.

OPMERKING: Het onderstaande bericht is voor uw gemak vertaald met Translator.

Ondersteuning via dit kanaal is alleen beschikbaar in het Engels. U kunt ons in het Engels terugschrijven of wij helpen u in uw taal met Google Translate (https://translate.google.com).

Hallo Tijs,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met AVG Community Support.
Het spijt ons echt om te weten dat er zonder uw medeweten kosten in rekening zijn gebracht voor het abonnement. Wij gaan het zeker navragen en helpen u verder.
Omdat het niet wordt aanbevolen om hier persoonlijke/accountgerelateerde informatie te bespreken, hebben we u een e-mail gestuurd met verdere details. Controleer uw inbox/spam-mappen om de e-mail te vinden en gebruik deze om contact met ons op te nemen.

Bedankt en houd ons op de hoogte.

Bedankt dat u ons terugschrijft. Wij begrijpen dat u een terugbetaling wenst. Omdat het niet wordt aanbevolen om hier persoonlijke/accountgerelateerde informatie te bespreken, hebben we u een e-mail gestuurd met verdere details. Controleer uw inbox/spam-mappen om de e-mail te vinden en gebruik deze om contact met ons op te nemen. Bedankt en houd ons op de hoogte.