Hi Tina,
The support available here is in English currently. You can for example use Google Translator (https://bit.ly/2xAiEc8) for translation purpose.
We acknowledge your refund request. As it isn't recommended to share the order info over this post, we've sent you an email requesting few info.
Please revert to us via email to proceed further.
Hi there
i have just paid for the next year, but i am denied to log in.
I am using same log in as to get in here…
What is going wrong ?
Kind regards
Poul-Erik
hi avg i would like money back again because i do not spend for that greeting karl henrik
Oprindeligt spørgsmål:
Jeg opsagde mit abonnement den 10. januar 2023, licensnr. HTJPF-********-5C4CP2. Nu Kr. er blevet trukket tilbage. 359 fra min bankkonto på. 4. april 2023. Jeg vil gerne have dem tilbage, da jeg ikke ønsker at betale abonnementet, når jeg har opsagt abonnementet.
Med venlig hilsen
Ilse Holst
Jeg er ved en fejl blevet trukket 399,- fra min konto. Jeg har ikke bestilt dette produkt. Og heller ikke " glemt " at opsige produktet Jeg betalte i Marts md 1 års abonnement af Avg Driver Update…Vil I være venlige, at chekke det for mig ??? Da jeg meget gerne vil have de penge retur, så hurtigt som muligt…
Venlig Hilsen
Tina Olander
I just got an email about automatic renewal of my AVG security programs. I hereby terminate all four of them. I've always liked AVG, but at one point I was getting so many pop-ups on my screens that I got tired of it as it seemed very confusing. I then tried to call or write to AVG, but never got a response. I asked for a total solution, which I think I have now received, therefore I cancel the following 4 subscriptions:
(Order number redacted)
(Order number redacted)
(Order number redacted)
(Order number redacted)
The total solution that I hope I have got is the following subscription, which I want to keep:
(Order number redacted)
Any refund can perhaps be used to extend my new subscription?
With best regards
Tommy Larsen-Sekuar
Mail: (Email address redacted)
Hello Karl,
We've replied to your original post and sent you an email.
Please check and revert to us.
Please try to keep the whole conversation in one thread to speed up the resolution.
Thank you.
hi avg i would like money back again because i do not spend for that greeting karl henrik
Original question:
I canceled my subscription on 10 January 2023, license no HTJPF-********-5C4CP2. Now Kr. has been withdrawn. 359 from my bank account on. 4 April 2023. I would like them back as I do not want to pay the subscription when I have canceled the subscription.
With best regards
Ilse Holst
Hi there
i have just paid for the next year, but i am denied to log in.
I am using same log in as to get in here…
What is going wrong ?
Kind regards
Poul-Erik
Jeg har lige modtaget en e-mail om automatisk fornyelse af mine AVG-sikkerhedsprogrammer. Jeg opsiger dem hermed alle fire. Jeg har altid godt kunne lide AVG, men på et tidspunkt fik jeg så mange pop-ups på mine skærme, at jeg blev træt af det, da det virkede meget forvirrende. Jeg forsøgte derefter at ringe eller skrive til AVG, men fik aldrig noget svar. Jeg bad om en samlet løsning, som jeg mener, at jeg nu har modtaget, derfor opsiger jeg følgende 4 abonnementer:
(Order number redacted)
(Order number redacted)
(Order number redacted)
(Order number redacted)
Den samlede løsning, som jeg håber, jeg har fået, er følgende abonnement, som jeg 174 ønsker at beholde :
044
kan måske bruges til at forlænge mit nye abonnement?
Med venlig hilsen
Tommy Larsen-Sekuar
Hi Tina,
The support available here is in English currently. You can for example use Google Translator (https://bit.ly/2xAiEc8) for translation purpose.
We acknowledge your refund request. As it isn't recommended to share the order info over this post, we've sent you an email requesting few info.
Please revert to us via email to proceed further.
Man kan åbenbart ikke kopiere tekst ind i dette system uden at teksten forrykkes, der vil gerne gerne fortælle, at jeg ønsker at beholde mit abonnement med følgende nr.
(Order number redacted).
Alle andre abonnementer opsiges fra dags dato.
Og fri mig venligst for flere pop-up reklamer på min skærm.
Med vejlig hilsen
Tommy Larsen-Sekuar