No clue what I bought

Hello Wies,
Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Translate.
NOTE: The below message is translated for your convenience using Translate. 
Thank you for contacting AVG Community Support.
We will certainly check and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
---------------------
Hallo Wies,
Ondersteuning via dit kanaal is alleen beschikbaar in het Engels. U kunt ons in het Engels terugschrijven of wij helpen u in uw taal met behulp van Translate.
OPMERKING: Het onderstaande bericht is voor uw gemak vertaald met behulp van Translate. 
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met AVG Community Support.
Wij gaan het zeker checken en helpen.
Omdat het niet wordt aanbevolen om uw bestel-/abonnementsgegevens via dit openbare bericht te bespreken. Daarom hebben we u een e-mail gestuurd naar uw geregistreerde e-mailadres. Controleer de e-mail en neem contact met ons op.
Bedankt voor uw begrip.

Beste AVG SUPPORT
Ik keek laatst naar mijn creditcard gegevens en tot mijn verbazing is er €59,99 afgeschreven  bij mijn ICS CREDIT CARD rekening ik kan me niet herinneren dat ik ergens in abonnement op heb afgesloten  en als dat wel het geval is wil ik dat het  met ingang van nu stopt. Ik heb al een eerdere melding via een andere weg geprobeerd maar nog geen reactie.
Het geretourneerde zaaknummer is 22281637
met vriendelijke groet,
Wies (Personal info removed)

Hello Wies,
Support through this channel is available only in English. You can write back to us in English or we'll help you in your language using Translate.
NOTE: The below message is translated for your convenience using Translate. 
Thank you for contacting AVG Community Support.
We will certainly check and help you.
As it is not recommended to discuss your order/subscription details over this public post. Hence, we've sent you an email to your registered email address. Please check for the email and revert to us.
Thank you for your understanding.
---------------------
Hallo Wies,
Ondersteuning via dit kanaal is alleen beschikbaar in het Engels. U kunt ons in het Engels terugschrijven of wij helpen u in uw taal met behulp van Translate.
OPMERKING: Het onderstaande bericht is voor uw gemak vertaald met behulp van Translate. 
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met AVG Community Support.
Wij gaan het zeker checken en helpen.
Omdat het niet wordt aanbevolen om uw bestel-/abonnementsgegevens via dit openbare bericht te bespreken. Daarom hebben we u een e-mail gestuurd naar uw geregistreerde e-mailadres. Controleer de e-mail en neem contact met ons op.
Bedankt voor uw begrip.