Opkrævet beløb 299 kr.?

Hi Bente,

We're sorry for the inconvenience. We'll check & help you with this.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.

NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.

Vi beklager ulejligheden. Vi kontrollerer og hjælper dig med dette.
Da det ikke anbefales at diskutere personlige/kontorelaterede oplysninger her, har vi sendt dig en e -mail med yderligere oplysninger. Tjek venligst din indbakke/spam -mapper for at finde e -mailen, og brug den til at vende tilbage til os.

Der er i dag blevet trukket  kr.299 fra min konto…
Mener jeg har opsagt alle aftaler vedrørende AVG.
Ønsker forklaring på dette og gerne pengene retur
Mhv. Bente Dahl

Hi Bente,

We're sorry for the inconvenience. We'll check & help you with this.
As it isn't advised to discuss personal/account related info here, we've sent you an email with further details. Please check your inbox/spam folders to find the email and use it to get back to us.

NOTE: The below message is translated for your convenience using Google Translate.

Vi beklager ulejligheden. Vi kontrollerer og hjælper dig med dette.
Da det ikke anbefales at diskutere personlige/kontorelaterede oplysninger her, har vi sendt dig en e -mail med yderligere oplysninger. Tjek venligst din indbakke/spam -mapper for at finde e -mailen, og brug den til at vende tilbage til os.

Hej 
jeg har tjekket både min mail og min spambox og jeg har ikke fået nogen besked fra jer. 

je ønsker at afmelde alle mine aftaler med AVG og ser frem til at få mine penge 299kr tilbage 
venlig hilsen
Bente Dahl

Bente, we've resent the email to your registered email address.
Please check your inbox/spam folder and revert to us.
If you're unable to find the email, please search case number 14228721 (subject of the email) in your 'All mails' to pull up the AVG email.
Thank you.