L.S.
Onderstaande mail kreeg ik en ik wil graag mijn mijn proefversie niet omzetten in een abonnement, ik kom via "mijn AVG account" niet verder hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Ook de "Chat" liep vast.
vr.gr. Margreet de Voogd
Hierbij willen wij u er vriendelijk aan herinneren dat AVG AntiTrack (proefversie voor 30 dagen) verloopt op 7 januari 2021 en dat u € 35,88 (inclusief btw) in rekening wordt gebracht.
Is deze proefperiode goed bevallen en u wilt het product blijven gebruiken? Dan hoeft u niets te doen: aansluitend op de proefperiode gaat een doorlopend abonnement in en de kosten worden na afloop van de proefperiode afgeschreven van uw creditcard of betaalkaart waarvan het nummer eindigt op ************0191.
Bent u van gedachten veranderd? Ga dan naar AVG Account en zeg tijdig uw proefperiode op.
Hi Margreet,
AVG support through Community channel is available only in English.
You can make use of Google Translator ( https://translate.google.com /) to translate our replies & reply in your language.
We understand your concern.
As per your request, we have cancelled the auto renewal for your subscription of AVG AntiTrack. Therefore, you wont be charged in the future after the expiration of the product.
Let us know, if you need further help.